Sonntag, 7. November 2010

Icy Christmas

Für die kommende Karte habe ich den Sketch von Magnolia Stamp Lovers vewendet.
Da es jedoch für mein Motiv besser war, habe ich ihn einfach gedreht ^^




Die Tilda habe ich mit Aquarellstiften coloriert und auf der Laterne 3D Lack aufgebracht.
Bei den Flügeln habe ich silbernen GlitterGlue aufgetragen.
Der Rand wurde mit Ölpastellkreide gewischt.


Also ich muss sagen... die Karte gefällt mir total gut =)
Blau Silber ist einfach eine tolle Farbkombination zu Weihnachten...

Challenges
Totally Tilda: Icy Christmas (blau, silber)
Just Magnolia: Anything goes

Kommentare:

  1. Ahhhh fabulous job on the sketch! So sweet! Thank you so much for playing along with us MSL! :)

    AntwortenLöschen
  2. Love the colors and the fact that you rotated the sketch. Thanks for sharing at the MSL challenge, please come play with us often. C2

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous Tilda creation sweet image great use of colours Thanks for sharing & joining us at Totally Tilda chall. this time...

    smiles Christine & TT DT girlies xx

    AntwortenLöschen
  4. It's nice to see the older tilda's your card is wonderful. Thanks for joining our Icy Christmas challenge from all of us at the Totally Tilda Challenge, we hope to see you back again!

    AntwortenLöschen
  5. fab card and I love the mix of papers you used...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
    Mina xxx

    AntwortenLöschen
  6. Gorgeous card Michaela, so sweet.
    Thanks for joining us at Totally Tilda for our Icy Christmas challenge
    hugs Mandy xx

    AntwortenLöschen