Mittwoch, 11. Mai 2011

I like Chocolate a lot!

Dieses tolle Challengthema musste ich einfach umsetzen und habe neben dem Motiv auch meine Karte in Schokofarben gehalten =)
Den Hintergrund habe ich selbst gestempelt.



Das Geschenkherz habe ich mit Cosmic Shimmer coloriert.
Für den Rets habe ich meine Aquarellstifte verwendet.
Den Rand habe ich mit Stempelfarbe gewischt und in zwei Ecken nochmals den Schnörkelstempel eingesetzt.



Challenges
EAC = Flowers
Penny Black Saturday = Destressing
Hanna and Friends = Karte ohne Designpapier
Cute Card Thursday = I like Chocolate al lot!
Priscilla Styles = Sketch (gedreht)

Kommentare:

  1. Super cute! Thank you for joining us at Cute Card Thursday!

    Julie

    AntwortenLöschen
  2. such a gorgeous card.....thanks for joining in the fun this week at PBSC...hugs kath xxx

    AntwortenLöschen
  3. Oh my gosh ... how adorable is this! Fabulous interpretation of the sketch! Well done!

    Thanks SO MUCH for sharing this awesome creation with us over at the Midnight Madness Sketch Challenge! I just can't wait to see what you create next challenge ... hope to see you then!

    Darlene
    "priscillastyles" DT

    AntwortenLöschen
  4. Oooh. I love chocolate too. Lovely card. Thanks for joining in at MMSC this week. Can't wait to see what you do next time.

    Peggy T.
    PSDT

    AntwortenLöschen
  5. This is beautiful. What a fabulous card using the Midnight Madness Sketch Challenge 103

    AntwortenLöschen
  6. I LOVE your cute Penny Black card. Chocolate and those adorable hedgies go so well together
    Thanks so much for joining us this week at Midnight Madness!
    Denise
    MMDT

    AntwortenLöschen
  7. absolutely adorable. Great use of color and image. Beautiful Job on the MM Sketch!! THANKS so much for coming to play along with us at Midnight Madness Sketch Challenge Blog this week!! Sure hope to see you again next week! :)

    AntwortenLöschen
  8. I love your image, it is super cute!!! The mice are adorable. Lovely coloruing too.
    Great take on our sketch this week.
    Thank you so much for playing along at the Midnight Madness Sketch Challenge this week.
    Hugs Guro
    MMSC DT

    AntwortenLöschen